wtorek, 31 maja 2016

Ostatnie info:)

Elo wszystkim!
W tym momencie mam do was dosyć ważną informację.
Wiem, że nie jest nas tu zbyt wielu, z czasem jest nas wręcz coraz mniej:)
Ale chciałabym poinformować, że to opowiadanie prawdopodobnie nigdy nie zostanie skończone.
Miałam pomysł na zakończenie, dokładnie opracowany epilog, wszystko było przygotowane już od kilku miesięcy. Ale jakiś czas temu coś mnie olśniło i stwierdziłam, że muszę wam o tym napisać.
Rozdziału nie było od bardzo dawna, nie miałam na to ani chęci, ani czasu, starałam się poświęcić jak najwięcej czasu moim przyjaciołom, marzeniom.
Uświadomiłam sobie, że to opowiadanie przynosiło ze sobą wiele wspomnień, jednak w większości były to rzeczy, o których wolałabym szczerze zapomnieć.
Od początku było pisane przez inną autorkę, ja byłam tu tylko do pomocy. Kiedy przejęłam to wszystko, zdałam sobie sprawę z tego, jak bardzo całość słabo wyszła.
Nie podoba mi się fabuła, w tamtym czasie była ona bardzo odmienna, ale teraz - od takich opowiadań aż roi się w internecie. Połowa rozdziałów jest kompletnie bez sensu i czasami wstyd się do tego przyznać, naprawdę.
Uznałam, że czas na zmiany. Ten blog z czasem zostanie zmieniony na prywatny, a całe opowiadanie - przejdzie zmianę o 180 stopni.
Tak, dokładnie o to mi chodzi - od zmiany imion, po zmianę fabuły. Wszystko zostanie napisane na nowo, a przynajmniej w większości zmienione. Pierwszy rozdział pojawił się już na wattpadzie.
I właśnie tam was zapraszam, mój wp:

https://www.wattpad.com/user/shmatkaziomy

Dziękuję również wszystkim, którzy mimo tego roku (TAK, MINĄŁ JUŻ ROK OD ROZPOCZĘCIA CAŁOŚCI), zostali, czytali, wspierali - po prostu byli! Dziękuję i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się usłyszymy! ♥
To na tyle...
Po raz ostatni tutaj - Cyśkaxxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz